- Editorial:
- EDICIONES SM
- Año de edición:
- 2005
- ISBN:
- 978-84-675-1720-0
- Páginas:
- 176
- Encuadernación:
- Rústica
- Colección:
- Libros de TEXTO
LECTURAS, O TREN DOS CONTOS. 1º ED. PRIMARIA
CASALDERREY, FINA / FERNÁNDEZ PAZ, AGUSTÍN / SÁNCHEZ, GLORIA
Iupi, Pipo! [P/p]
Lu e a Lúa [L/l]
Lía le [M/m]
Os osos aséanse [S/s]
Pitusa e as toupas [T/t]
As campás [N/n]
O rato dos dentes [D/d]
Filipe e a fada [F/f]
Meu anxo [X/x]
O lobo en Belén [C/c]
Un cocido delicioso [Q/q]
Pesca rabuda [R/r]
Meu amigo [G/g]
A dama da neve [V/v]
Adiviña. adiviñón [Ñ/ñ]
Allari, a nen leda [Ll/ll]
O nacemento do h [H/h]
A viaxe de Chinto e Tom [Ch/ch]
A derradeira no abecedario [Z/z]
Animais divertidos [X/x]
O gato que quería ser galo [güe/güi]
Como Pinguín pasou a ser Pingüín [güe/güi]
Un mundo diferente [x,gü]
O pequeño koala [K/k]
Kiko, o esquío [W/w]
A familia Kiwi [k,w]
O entroido do abecedario
A pormesa da Kati [pr]
Soños [pl]
O casamento de Xoamiña [br]
Paulo pericotable [bl]
A cabana da bruxa [fr]
A flotilla de flores [fl]
Pinto e o gato [tr]
As bolboretas que non quería saír [dr]
O tesoruo do castro [cr]
O can artista [cl]
Marchamos de excursión! [gr]
Trabalinguas [gl]
Carabín, Carabón
A casa da duna
Neste corpo vivo eu
O oso fabuloso
Adiviñas
Reunión de animais
Vaia despistes!
Don Rato busca un obrerio
Quen pasou por aqui?
O pintor do vento
Que contos conto?
Un circo de nubes
Os paxaros
Trabalinguas
A xuntanza das bruxas
O carrizo
Un lago sorprendente
Mil mentiras
Vermiño
Xogos para todos
A casiña do coello
El proyecto Trampolin se basa en tres pilares fundamentales para que la adquisición de las competencias básicas sean verdaderamente eficaz: - Desarrollo de habilidades lectoras para leer y comprender textos de diferentes tipologías - Mejora y mantenimiento de la atención para poder adquiriri conocimientos y para comprender los mensajes tanto orales como escritos. - Potenciación del razonamiento lógico como medio para interpretar y comprender mejor las situaciones del entorno y también como la mejor estrategia para encontrar soluciones